maandag 30 april 2018

En terug van de hort op!

.
Heerlijk weer thuis en heerlijk de hort op geweest.
Het was een topvakantie. Altijd leuk om met Bram op stap te gaan.
Een beetje zwerven betekende: eerst naar de Moezel...


Een prachtige rivier door een prachtig landschap. De wijnbergen langs de Moezel. Alles in bloei en mooi fris.

Daarna door naar Beieren. 
Ook al zo mooi...
Een bergachtig landschap.
Mooie oude houten boerderijen...


En tot slot door naar zuid-oost Oostenrijk.
Blik op de Hongaarse laagvlakte en de bergen van wat we vroeger Joegoslavië noemden: Slovenië dus. 


En nergens ruikt de was zo lekker fris als daar.
Doordat het water heel zacht is (komt uit de berg) is de was ook zacht.
Zonder wasverzachter!

Een prachtvakantie, met lief gezelschap...
Wat wil je nog meer?




6 opmerkingen:

  1. Gerben Wederkeer.30 april 2018 om 13:25

    Lonkende verten.!
    En dan zit ik hier in Amsterdam op twee hoog uit het raam te staren naar de gestaag vallende regen, de plassen, het opspattende water en de regenschermen.
    Verdorie, ik ga d'r óók op uit.!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt als een zeer geslaagde vakantie. Alleen die strak blauwe lucht doet me al wegdromen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kant op dat wil ik wel! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh dassie dassie, je bent weer in je kassie :-) en ik zie een hartje :-) wat een lieverdje, dat ken ik :-)
    fijn dat je zo geniet met Bram, heerlijk, en nu weer op honk, ik kijk uit naar je verhalen, ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar ben ik nou nog nooit geweest. Daar wil ik ook wel zwerven

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, zo rondtrekken. altijd nog een wens van mij, mischien komt het er deze zomer van!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert... ik kijk er naar uit! ❤