woensdag 9 mei 2018

Spijkergoed

.
Laatst zag ik ergens een aantal afbeeldingen van werk van een kunstenaar die van alles en nog wat maakt van spijkerbroekenstof.
Ik vond het zo geestig dat ik het even aan jullie laat zien.
Hier zit hij midden tussen het werk... Een tuin helemaal gemaakt van denim...


En laat ik nou nergens zijn naam hebben opgeschreven.
Suf hé!
Maar voordat de nieuwe dag begonnen is heb ik het gevonden.

Hier heb je 'm nog een keertje in een soort van hangende tuin.


Dit doet me in de verte een beetje denken aan Marita Kratz, die kunstwerken maakte met duizenden gehaakte witte rozen.
Ik heb destijds ook een behoorlijk aantal voor haar gehaakt!


Maar deze rozen zijn dus van oude spijkerbroeken gemaakt.
Een blauwe tuin. Echt leuk...

En midden in de tuin heeft zich een blauwe haas verstopt...


In de tussentijd heb ik het een en ander gegoogeld en ja hoor!
Ik heb de naam van de kunstenaar gevonden.
Het is een Brit en hij  heet: Ian Berry
Inmiddels schijnt hij in Zweden te wonen en noemt hij zich: Denimu

Hier kun je nog het een en ander van hem zien:
http://www.denimu.com/

Een blauwe tuin.... Echt geestig.
Maar geef mij toch maar het mooie sappige groen, vooral nu in deze fijne voorjaarstijd




4 opmerkingen:

  1. heel leuk gedaan :-) maar inderdaad Dasja, geef mij mijn grasje maar bezaaid met madelieven:-) waar je heerlijk koel met blote voeten door kunt stappen:-)
    iedereen z'n meug. en van mij mag hij...
    kersentijd juni, ik tip je ruim van tevoren :-) zal misschien wel vroeger zijn dit jaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gerben Wederkeer.9 mei 2018 om 09:12

    Blauw blauw laten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die Dasja
    Kampen ken ik en langs de oude synagoge liep ik ook
    was in '15 het einde van het Hanzestedenpad dat ik toen wandelde
    ik ben niet een man om tentoonstellingen te bezoeken , hoe mooi dan ook
    zo mooi ook deze blauwe kunst is , zelf zou ik er niet binnen gaan
    mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blauw! Mijn liefste kleur (-: Prachtig zoals die roos van spijkerstof er uitziet. Maar geef mij maar mijn gewone huis-tuin-en-keuken-tuin. Vindt Saartje ook véél leuker. Lekker de viooltjes opvreten. Wat een leuk blog, lieve Dasja.
    Dikke liefs en een knuffel ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert... ik kijk er naar uit! ❤