donderdag 3 mei 2018

De bescherming van het boompje...

.
Vorige week had ik een stukje geschreven over de enorme storm, die over het land Steiermark heeft geraasd.
En dat we daardoor vier bomen zijn verloren...
En dat we daarna een nieuw boompje hebben ontdekt...


Tamar is daar nu, op dit moment dus... en de kinderen hebben het nieuw boompje een heel speciale bescherming gegeven.
Dat wil ik even laten zien...


Kijk eens, hoe lief! Dat gaat zeker lukken met die kleine...
Ik hoop dat ik het zeker nog 25 jaar mag zien groeien.... Yeah!


3 opmerkingen:

  1. Dat hoop ik van harte met je mee. En dat ik dan nog steeds je blogjes lees over de ontwikkelingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahhhhhh wat een schatten zijn het toch die kids en hun mams, geweldig, ik zou het fijn vinden als iedereen zó met bomen om zou gaan, dan zag de wereld er een stuk groener uit, de kids van Tama, zien deze boom groot worden Das, dat is wel een prachtig idee toch, de geschiedenis herhaalt zich... mooi joh

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gerben Wederkeer.4 mei 2018 om 13:03

    Een boom planten en koesteren.
    'T Is iets moois; iets van liefde.!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert... ik kijk er naar uit! ❤