maandag 7 januari 2019

Bedankt!

.
Met mijn dochter Roosje (in dit blog, Gouden Bergen, heette ze Tamar) gaat het goed!

Ze is geopereerd en 20 keer! bestraald en gecontroleerd... In juni hoeft ze pas weer terug te komen. Nog wel moe, maar heel gelukkig...
Bedankt voor de steun en lieve woorden... ik heb er veel aan gehad.

En ja... intussen ben ik met dit blog gestopt en weer doorgegaan met mijn "oude" blog:

http://marlou-praathuis.blogspot.com/

Daar kun je me weer vinden!
Kom gerust even langs, je bent van harte welkom...
Ik vind dat meer dan gezellig.
Tot daar!



2 opmerkingen:

  1. mogge Marlou
    ik zit de lijst met bloggers welke ik volg te checken , daar staat ook Goudenbergen bij , al tijden niet gezien , blijkt het jou dochter te zijn , ik hoop dat haar nu nog beterder gaat
    lieve groet , Karel

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk als je reageert... ik kijk er naar uit! ❤